Det närmar sig nu

att byta om och ladda inför axelpasset. Sitter här med min laptop i köket och kör dom andra sällskap medans dom sitter och äter TACOS :O) bäst att dom äter så att dom är mätta medans jag tränar .

Jag har fått frågan hur vi gör med barnen och det är nämligen så att min bror bor hemma hos oss så han hjälper till när barnen vill inte hänga med. Jessica min dotter brukar också passa Neo om det är kris annars finns det barnpassning dock är det inte alltid att dom vill förja med .

Ben har nu bokat en tid med en tattuerare från ungern på mässan så imorgon kväll ska han gadda sig :o) Jag ser så fram emot att få äta ute och vara social . Jag längtat hela veckan.  Ikväll kommer jag vara själv hemma så jag lär nog baka lite och göra matlista av det som ska handlas på söndag inför veckans middag. Matschema måste jag också fixa så att jag vet vad som ska inhandlas om det saknas något .

Jag gillar att träna axlar dock just nu har jag lite ont i min högra handled och det kommer lite då och då . Vet inte riktig vad man ska göra för jag har ju handledsskydd på men det hjälper inte så mycket. Jag kommer känna efter och köra ett bra pass ändå.

Min fjortis sitter här brevid mig och smaskar ! något som kan vara irriterade ju . Neo ser trött ut så idag blir det at natta honom tidigt då lär jag få lite lyxtid ikväll .

detta kallar jag skillz

Respekt kvinna!!!

Kommentarer
Postat av: Thor

DU är en respekt kvinna :)

2008-09-02 @ 00:40:00
URL: http://www.metrobloggen.se/thor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0