Bröst och axlar

Idag tränade vi i solna och det var bröst och lite axlar på schemat . Coach tränade med Raffe och Petra var redan klar när vi kom . Körde lutande bänk superseta med flyes och jag körde på riktig bra . Har bra med energi efter påfyllningen :O) det enda jag tycker känns lite irriterande är vattnet under huden . Körde också hantel pressar cable cross högreps och lydt och sidan och drag till hakan.

På vägen hem handlade vi kesella så att jag har så det räcker här hemma. Väll hemma så åt hela familjen middag och jag valde att sitta med dom medans jag njöt av min diet mat. Kändes helt ok och efter ätardagen har jag ingen som helst sug efter vanlig mat känns helt ok så jag är nöjd.

Alla hjälpes åt att städa köket så att man kan ha rent och fint här hemma. Det märks nu att barnen är hemma för man får påpeka att de ska plocka undan det dom lekt med eller tagit fram. Idag var det också Neo's första dag på Förskolan igen och han hade en kanon dag. Jessica och Martin är lediga några veckor till.

Neo och marton får diplom på kollo

Martin och två tjejer som fick presentkort för dom hade samlat mest pöäng genom att hjälpa till.

Vilo stund för oss vuxna som var mätta ;o)

Barnen uppträder varje år för alla föräldrar

Det var som helst en lyckad dag och jag hoppas att jag kommer ha släppt mer vatten tills imorgon .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0