Benen sade nej

Imorse var det bara att kliva upp tidigt för att köra min cardio . 6,30 var jag uppe och gick ner för att göra mig iordning för att dra ut . Väll ute kände jag hur mina ben bara ville inte att jag skulle gå i 90 min så det blev 120 min istället :o) Jag kände mig inte direkt på min bästa humör men jag gjorde det bästa av situationen . Jag klev in i min egen liten låda som heter evislådan . Fick ta energi därifrån och jag klev inte ur lådan tills jag var hemma.

Idag fick jag sällskap av min ipod under min morgon cardio och jag bestämde mig att byta min morgon runda lite därför blev cardion lite längre än jag skulle. Jag var tvungen att ta mig hem ändå så nu vet jag att den rundan är LÅNG ;O/  Jag var så svettig att min t-shirt var helt blöt så menar jag verkligen blöt . Inatt sov jag som skti också så humöret känns jag får nog ta och vila om jag kan men tack o lov att man har en bra man vid sin sida och härliga vänner .

Jag surade lite för mig själv tills jag fick detta mms av David

Då kan man inget annat än att bli glad. Det faktiskt måste jag erkänna att det gav mig lite mer energi att ta mig hem .
Det små regnade nästan hela tiden och det kändes rätt skönt .

En annan liten rolig grej som jag såg på promenaden var det här

Söt va ? Jag var bara tvungen att stanna och ta en bild . Tänkte på mig och min man när jag såg det.

Igår tod jag en tyvärr kass bild på midjan och då har jag fortfarande inte gått ner det jag hade gått upp sedan ätardagarna. Det har fått mig att tänka en hel del att jag fattar inte hur folk vill slita under veckor dagarna så mkt för en ätardag . Kanske är det bättre att unna sig lite mer på lördag men behöver man verkligen överdriva? Nej det gäller att inte lyssna på den där lilla elaka rösten i skallen som säger äta allt du kan idag . Det är inte som att det är sista gången du kommer få äta det ändå ;o)

När jag skulle komma  genom dörren möttes jag av min egen liten polis man . En trevlig liten grabb som vet hur man ska lysa upp dagen för sin mammi . Lite små lat kan han vara då han gillar mest av allt att bli serverad;o) ja som sin pappa med andra ord *asg* men vafan vem gillar inte det? Imorse fick jag säga till några gånger innan killarna åt sin frukost. Min kan jag säga försvann lika fort som jag gjorde iordning den typ några sekunder .......*buhäääää... En ordspråk som verkligen är ingen skämt är vill man bli fin får man lida pin ja fattar ni hur sant det är ? För jag har verkligen förstått att det är no joke .


Efter frulle började jag städa här hemma lite för jag har blivit lite för pedant och det är tyvärr svårt att hålla en bra standard när man har barn . Dom måste kunna vara barn DOCK måste dom kunna städa efter sig och det är något mina måste jobba på tyvärr. Jag kommer låta tjatiti under en period men det får det vara värt för jag har tröttnat på leksaker här och där . Leker man så plockar man undan när man är klar. Lätt annars att att hela huset ser ut att någon har kastat in en handgranat .
Nä nu måste Ådi vila här hös igen senare .

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra, hård mot de hårda!



Verkar som om ingen har någon idé på´hur du ska ge igen på mig :D



Soft! Kan jag fortsätta utan att vara rädd.

2008-08-08 @ 13:22:10
URL: http://blogs.fairing.se/index.php/andreaz/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0