Ben och smärta

Idag när jag körde ben fick jag verkligen pessa mig själv för mjölksyran kom riktig fort . Körde benspark superset med benpress :o) kan lova att det sved 5 såna set blev det . Sedan körde jag tunga benpress 3 set . Åter benspark högreps 3 set phu va det sved. Sedan var det dags för böjen 3 set och sedan utfall i smithen *gråter* körde baksida lår också ocj jag kunde knappt gå efteråt. Fyfan va mina ben var helt slut ! Då kände jag mig nöjd :o)

När det gör som mest ont och man vill sluta så säger David ok 4 till ........hrmmmm ok tänker jag ser inte det ut som att jag har ont ? Och så gör jag 4 till lite små irriterad men sedan är jag glad.....sjukt va .hahaha


En bild tagen by Dessan

Kommentarer
Postat av: Lina

Bra kämpat snygging!!!

Sov gott och vakna full av energi imorrn ;o)

Kramis

2008-08-18 @ 21:21:15
URL: http://linajohansson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0