Ben massage = skrik

På väg till solna tänkte jag nä fan ska jag ta ryggen idag . Nej vanni tänkte jag dina ben behöver masseras så att dom orkar . Väll på plats var det bara att lägga sig och mental ladda och ta emot smärtan. Jag blev förvånad hur bra och lite ont det gjorde på framsida ben . Daniel tyckte musklerna bra riktig mjuka och verkade må bra så det var ju jätte skönt att höra . Självklart kände man lite smärta i muskeln i mitten då han fick trycka rätt hårt.

Dags för baksidan , ja här kan jag säga var SMÄRTSAMT först ut var gluteus och det var hanterbart men vaderna och vid knävecket var en mardröm. Många som har inte fått riktig idrott massage fattar nog inte smärt nivån man kan känna när man masserar vaderna fy jag bet i handuken och skrek . Sedan kände han att jag hade knutor i knävecket och han behövde knappt trycka för jag skrek av smärta . Ja så ont gjorde det och jag måste verkligen stretcha vaderna bättre . Länge sedan jag upplevde så enormt mkt smärta.

Efter det körde jag biceps och triceps fick enorm kontakt och passet känndes jättre bra . Jag var riktig nöjd . David körde lite lätta reps idag. Han kommer dock få vila i några dagar . På hemvägen köpte jag tre paket glassar från glassbilen för imorgon ska vi hämta våra boys. Saknar dom nu otroligt mycket och det är slut med att vara borta ett bra atg framåt .

På måndag är det skola igen så back to old rutiner och gud så skönt det ska bli . Kommer sätta upp mål med dom vad gäller skol arbete. Min dotter har ju sovit till elva nästan varje dag så hon lär ha det lite tufft i början med tröttheten .

David är i studion nu med Julia och dom håller på spela in deras låt som dom komponerade och skrev ihop . Riktig kul att få en bra produkt . Han var så glad när dom hade skrivit klart låten för ibland kan man fastna ju .

David in action i studion

Julia sjunger

Så dom sjunger därnere och spelar i och jag sitter här och det är helt tyst häruppe. Min dotter är ute med sina tjej kompisar . Mamma är ledig ...wohoo


Kommentarer
Postat av: Lina

Ja fyfan benmassage är fruktansvärt! Jag skriker varje gång Calle kavlar dom... Men skulle verkligen behöva en knådning i knävecken jag också.

Härligt att passet gick bra!

Sov gott gumman, imorrn är det fredag och då ska jag få bli fin i håret =)

Kram

2008-08-14 @ 21:53:27
URL: http://[email protected]
Postat av: lisa

jag vill bara säga att din blogg är riktigt inspirerande! :) go you!

2008-08-14 @ 22:28:41
URL: http://bangxbang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0