Baby got back

Ja idag var det rygg och baksida axlar . Gymet var full med tränande killar som pupmpade på rätt bra . Man fick lite dåligt med luft med vi började med mark . Körde på bra rätt bra för att ha kört ben igår oxch rygg 2 gånger förra veckan . Kul att få träna med ny folk och Andreaz fik börja med uppvärmingen . Han visade hur en stekare putar ut röven ordentligt när man kör marklyft. Stark är han och kör utan remmar av det jag såg . Marcus körde på bra med för att ha kört rygg igår och ha huvudvärk. Konstigt nog hade jag ont i skallen idag med. David fik lite mark tips av en proff och lärde sig tekninken så det var kul tyckte jag .

Körde latsdra altinerande med sittande rodd och snacka om att få pump i ryggen :o) Sedan körde jag o cable för latsen altinerade baksida axal och det kändes ordentligt . Körde också lite hantelrodd och en annan varian t för ryggen som jag kan tyvärr inte namen . Testade för övrigt lite olika rygg maskiner så ryggen fick sitt idag. Självklart ville som kördes det lite chins men jag ville inte hänga på vidare med boyzen för att jaga rätt på arnold pumpen den här bambina var bra trött.
Hur som have i was pleased och då får det vara.

Nu ska jag natta mina bojkar som ser söta men förast ska dom städa undan sina saker tills jag är 100 & nöjd !!! Hårda bud  ;o) av en hård brud hahhah nördigt jag vet

Andreaz kommer redigera lite bilder ikväll sade han så det kommer komma upp några här och i hans blogg så stay tunes folks. David håller på med videon nu :o)
Fotograf Desire

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: förstår jag ;D

2008-08-19 @ 21:12:37
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Sussi

Tja snygging!!



Ja jag vet , håller på att prova mig fram :)

Men de går bra tycker jag, men inte så bra som för dig.

Har godis sug som f.n

Bara bita ihop, kite kat, nej tack...





Kraaaaaaaaaam

2008-08-19 @ 22:30:23
Postat av: Vanessa

Hej sussie

Ja precis det är verkligen bara att bita ihop nu för det kan du om du bara bestämmer dig til 100 %

2008-08-20 @ 12:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0