A sunny Saturday morning

Vaknande med ett leende idag och jag kände mig utvilad kl var då 7.30 :o) och det kallas för sovmorgon för mig numera . Herregud tidigare så kunde jag sova till kl nio eller tio på morgonen men nu kan jag inte det .  Är i sängen med min laptop och njuter av tysnaden i huset . David har precis vaknat men alla barn sover än.

Vädret verkar vara kanon idag och jag har mycket jag vill få gjort . Jag hatar helger där man gör ingenting alls och bara låter tiden gå . Vad ska ni göra idag?

Ben står på dagens schema och det får bli på eftermiddagen förmodligen i solna . Ska se vilka övninga som jag kommer att köra men jag gissar att idag blir högreps . Ibland kommer mjölkyran snabb får se hur det känns idag . Idag kommer gymet i solna ha öppet hus och dom har bytt namn till Må bättre den ligger på Storgatan 22 i solna och det är nyrenoverat.

Det blir också som vanligt matlagning för min del och lite mer då det är lunch och middag som ska ätas hemma imorgon och idag för hela familjen . Stor handla står på schemat också så att jag har allt jag behöver för veckan som kommer . Matlista ska sättas upp och kanske en tripp till ikea kommer ske för att shoppa lite små saker .

Nu är det myspys med min älskade man ciao folks

Fotograf Andreaz Engström

Kommentarer
Postat av: Fet-o-smal-morsan /TT

Looking hot som vanligt tjejen!



Låter nice med öppet hus på gymmet, man skulle kanske komma ner o träna =) Vid vilken tid kommer ni vara där? Kommer Neo med då? =))

2008-08-23 @ 09:40:09
Postat av: milla

Du ser riktigt bra ut. Riktigt snygga bilder oxå. Peter Ö hälsar

2008-08-23 @ 10:17:35
URL: http://sweetgirl81.blogg.se/
Postat av: milla

Nån gång ska han få njuta av mat. (men jag tror detta är sista ätardagen innan tävling)

Det ultimata är kanske inte att träna med sin sambo, men ibland funkar det :) Jag blir mest arg på honom när vi träna ihop.. suck

2008-08-23 @ 11:21:13
URL: http://sweetgirl81.blogg.se/
Postat av: Vanessa

Hej Tina



Jag kommer träna sent idag efter öppet hus är över såå det är mindre folks där då kan man ösa på med tempot.

2008-08-23 @ 11:49:23
URL: http://vanessafrykman.blogg.se/
Postat av: Vanessa

He Milla

Hälsa tebax till honom . Ok han får njuta en sista gång nu då. Jo jag tränar med min man och visst är det lättare att bli irriterad på honom det är så med dom flesta par som tränar. Men det funkar ju nu bra för våran del.

2008-08-23 @ 11:50:51
URL: http://vanessafrykman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0